返回列表 回復 發帖

2011-08-20_22 廣東第一峰 石坑崆 單車 GPSed 騎騎樂

附近 的莽山 大峽谷 南嶺國家公園, 都去過旅行. 今次係單車樂.   
查實, 大陸d地方 , 度度都差不多. 5,6個鐘頭, 巴士應該到. 到時已經係深夜. 唔知點解今次係 星期六晚出發 時旦喇, 星期一 已請咗假.
今次烈日當兇下, 劉爺 以佢秘密練 爆車 嘅潛行力量, 穩坐 騎住笑 小組 第一把交椅.

強哥抖下 又再上, 波波有力   最炸係我. 石坑崆 有成 1900米. 早上 爬咗 900米, 大約 大帽山的高度左右, 食飯. 跟住 起行. 去到1300米, 我後面的人, 已經上咗車, 變咗 我係最後. 唔係咁好意思, 跟車上到 1717 大隊 開始 轉落山.


根爺講, 落左邊 會入 湖南, 有收費, 30紋一個人  . 我落車, 上單車 諗住起行. 食飯時, 我搞過個前輪 手掣, 將個杆 推出少少. 但現在落山發現 收唔到前 輪. 無耐 借左 owen仔 架車, 衝咗一段 石春路, 頂佢個肺, 手都畀埋佢. 有幾個人都 跌咗係度. 上山我就無力, 落山我會醒少少 .

第二日 我亦覺個前煞都係無乜反應, 我放棄唔踩. 事後我去咗 水牛, 諗住買 碟換. 睇個說明書 話 去到0.5mm就要換. 但個碟原來 都差不多 2.0mm 照計有排. 回到家將架車反轉 兩輪朝天, 搞個手掣和碟. 又lock到好實. 我懷疑, 搞最好反轉架車, 唔知係咪油會流咗入個 包魚, 會令到拉手掣 無料到. 調轉d油會流入 手掣, 唔會令到無反應. 以上純屬我 估計. 下次車友 有類似問題, 可以一試.
聽啊大 芬 姐講, 佢試過 落山無break, 要人肉煞車. 搵達最靚山邊 抄埋去.
抖咗個幾月, 隻手先好番.

唔係玩開部車, 無感情, 無信心. 所以我跟車 算.
【明報專訊】一輛「失魂貨車」,昨晨在屯門猛撼拋錨私家車釀成1死4重傷慘劇。捱撞私家車事發時在元朗公路上斜路段中線「拋錨」停車,拉手掣後慘遭貨車撞尾,兩車衝前60米後撞上路肩石壆停下。私家車後座41歲內地女子身亡,其餘4人重傷,其中2名小童因體型細小撿回一命。專家計算貨車時速逾100公里,懷疑超速,司機則對警員表示:「我睇佢(私家車)唔到。」

理大機械工程學系工程師盧覺強估計,肇事私家車約重1.3噸,而貨車則重5.5噸,若在平地相撞,衝擊力達3.7噸。他估計貨車時速達100公里,撞向私家車後變成80公里,若以150磅成年人來說,被從後撞上時頭頸向後昂力可達428磅,50磅兒童向後昂力亦達171磅,足以造成嚴重創傷。由於現場路面有向上暗斜,貨車應開得比平地更快速,「若路面是斜3度,車速為107公里;若是斜10度,車速更達112公里」。

回程時, 我們在 high way 停過 修車 2次. 一停, 第一時間 落車, 仲行係車頭 幾架車前.

類似新聞 聽得太多.
返回列表