返回列表 回復 發帖

2016-01-06 好友Jacob 魂斷大石石澗


熱愛行山的本土派活躍分子蔡維益(Jacob),上周日早上原定偕友人到大帽山大石石澗行山,其後因朋友爽約而獨自登山,自始失去聯絡。警方及消防今日再派員上山搜索,發現一具男屍。

警方與消防今早再派員上山搜索,接近中午時分,現場消息指,有搜索人員在大石石澗發現一具男性屍體,臉朝下浸在溪澗內,及後證實為行山失蹤的蔡維益。

至於蔡維益的家屬其後亦抵達現場,了解情況。而北區水貨客關注組發言人梁金成表示,已收到蔡維益的死訊,相信他是意外墮山,對事件感到婉惜。
我個人當然認識佢. 翻查舊帳, 原來起碼 同佢 行過 41次山.
由第一次
http://www.mn7.hk/photos/051113.hung.fan.shek13/11/2005大澳-->鐵德樹-->茜草灣-->茜草灣礦洞--->紅粉石海岸--->深屈大休-->千景海岸--->散石灣接上側邊郊遊徑走人--->東涌
到 試過 得我同佢 綑邊

http://www.mn7.hk/photo2007/070406.disney.land-discovery.bay6/4/2007迪欣湖-->四白-->三白-->二白-->蟹柑咀-->愉景灣解散
到最後一次大隊.

http://www.mn7.hk/photo2008/080915.shek.lung.waterfall15/9/2008石龍飛布
到最後一次小組

http://www.mn7.hk/photo2009/090410.ma.on.shan.mine10/4/2009馬鞍山礦洞重遊 
佢個人 癲癲得得. 果段時間 我都係幾拍住佢 玩. 因為夠癲, 所以有 好多 那些年回憶.
佢鐘意帶隊. 我就覺得 d 小花小草 養唔熟. 不如跟隊玩好過, 無謂煩. 自 2009 後, 就 無再一齊出隊.  永達懷念你尼個傻佬. 真係無諗 無機會再一齊行山. RIP
返回列表