Blog & photo gallery

Discuz! Board

28-12-2008

青山 - 靈渡寺  

(best-view 1280x1024)

一道冷鋒正影響華南北部,並會在明日移近廣東沿岸地區。本港地區今晚及明日天氣預測密雲,有幾陣雨,能見度頗低。氣溫介乎17至20度。吹微風,明日漸轉吹和緩東北風。展望:隨後兩天氣溫顯著下降及有幾陣雨。 


( 由於相片已 post 過久時間, 大部原相已刪除, 只留index作記錄回味. 唯保留以下數張作行程重點recall

青山門牌前

靈渡寺.

  • Best view with 17" monitor, 1280 * 1024. 

  • 全程用 Nikon D200 + AF 20mm f/2.8 尼枝係一枝 毀譽參半 的 定焦. 銳度一般. 但咁嘅價錢, 咁嘅廣角, 都算找到平衡點. 原本想買Sigma 20mmF1.8. 索價3300 (數碼鍍鏌, 色水應該會仲硬鄭d.). 星期六咁啱被我撞到長期缺貨的 Nikkor 20mmF2.8. 今次雖然係二手, 不過全套都係 $2600搞掂.  預著今日行山的 陰天 天氣, 我想搵枝代替 18-200mm好耐, 因為唔夠光, 18-200色水會打折扣. 35mm我試過行山, 密林裡面, 全開光圈到 2.0, 紫邊嚴重, 而且極唔夠wide. 所以想搵枝 安全快門可以慢d, 咁就可以收多一兩級光圈去操控. 另外尼d非數碼鍍鏌, 把玩起來, 要有d技巧去就就. 同 照相管的 昌哥 講, Nikon唔知點解最先出 AFS 50mm F1.4 並索價 4400, 簡直無意思. 我覺得, 20, 24, 35 反而更多人想有新鍍鏌鏡出現. Anyway, 今次就睇下枝 20mm 在 數碼機 上表現. 有唔少人有一些誤解, 而家d dc都好似幾銳, 其實dc仔係 sharpness 落味精, 鏡頭本身並不銳利. 兩者影得多, 大家都知道點分別的了.

  • All RAW PSCS2出, sharpness 25.

page 2 page 3


@a1

集合

@a3

@A4

背後寫著 '回頭是岸'

右手入青山寺.

me @a5

青山寺

裡面左手邊有條路, 出返 山路.

寺進行大裝修, 無野睇.

出番去, 接山路上.


@b1

@b2

@b3

@b4

雷達站, 小休, 影出去.

@b4

回望 雷達站


@C1

在山頂的亭. 上到去, 好大風, 一陣就覺得凍.

一起步, 就係度 塞人. , 今日仲畀我鐘到好耐無見的Matthew.

@c2

page 2 page 3


 Email me

Last update 2011/12/04