Blog & photo gallery

請進 Discuz! Board

10-04-2009

 馬鞍山礦洞重遊

(best-view 1280x1024)

 
一股東北季候風正影響華南沿岸地區。本港地區今日天氣預測大致天晴,天氣乾燥。吹和緩東風,初時離岸海域風勢清勁。展望:明日部分時間有陽光。隨後兩三天有雨。


(

110

入口-110. 現已成 晨運客 園地.

橙衫者, 15歲行山, 名叫 Johnny.


馬鞍山燒烤場, 來張合照.


 

A1

入口. 240.

估唔到 Joe的第一次入洞係同 橙餅玩.

b2

一四四 門牌被破壞去了.

b3

b4

左手邊, 30 斜道. 我們今天 勇闖. 30 斜道 有流水, 有緊夠一個過 攀爬. 只適合 有經驗人士.

b5

30 斜道, 有水有聖. 都值3粒半.

有一條 炸藥 柱洞, 開花灑 流水中.

C2

回程時, 192 30 交差位, 留合照.

大休: 144, 在這留下 一些 石筆字. 10-4-2009 橙餅 米巴. 之後有人扮我, 用漆油係度塗鴉, 想入我數. 可能係破壞者的 惡行.

三十度 入口.

大部份的直井, 已有欄杆, 其實都唔係咁容易跌落去.

b6

144 office

被人破壞了的 144 office. 地圖已爛晒. 似乎有人特登來搞事.

最近有人對尼個 礦洞 仇口大, 入來到處破壞. 爛神主台 乜都爛晒.

以前尼度有 144 通風地圖, 1976 日曆 1976 馬經. 正正是 1976 , 尼個礦場 正式 關閉.

b7

b8

b9

螺旋棧道. 無條蠅, 絕對值4粒星. 好難落的斜道, 浮沙碎石.


@c1

尼個籃球場, 裡面好像 漏斗般, 面前碎石 像漏入不知到那裡的 . 對面, 30 有得繼續上, 不過要在這作 超高難度 攀爬. 常人都唔會再繼續行. 絕對要落繩, 唔係只有 有上無落. 都係無謂玩到咁大.

入口. 非常細.

行山好友 狼兄 留言.

c1, 要穿過, 緊夠一個人過的 . 要側身而入.

  • 最後, 我們玩了 螺旋棧道, 落 110 出. 食埋個tea. 散隊.


三年前240入口

天國的階梯

以前144 木門

以前144 office地圖.

螺旋棧道 最後一段 的石壁.

最底 110 的主道, 長年流著水. 都算清.

對上一次的探險小組.



 Email me

Last update 2009/09/29

Web Server supported by AppServ Version 2.5.10 for Windows 2003 server.

(唔直接用IIS6原因係ISAPI filter 行 PHP 唔係咁順, 可能MS從中搞鬼).

Web page edited by FrontPage2003 and or Dreamweaver CS3. Slide Photo by PS CS2 or IrfanView3.9